Електронний лист не відображається правильно? Подивитись у браузері

Вітаємо, колего! Бажаємо вдалого робочого тижня!
 
28 грудня - 08 січня 2019 р.
Цитата тижня
«До нас приходить Новий рік — хай дасть здоров’я всім на вік,
І, як у дуже гарній казці, мир подарує нам і щастя…»


 
ПАМ’ЯТКА ТИЖНЯ
 
Не забудьте, що:















 


28 грудня, п'ятниця


Закінчується строк сплати:
• єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з доходу за листопад 2018 р. гірничими підприємствами;
• податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого оподатковуваного доходу за листопад 2018 р.;
• військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за листопад
2018 р.

День календаря

Річниця першого у світі кіносеансу

29 грудня, субота    


День інформаційно-медійних структур Міністерства оборони України та Збройних Сил України

31 грудня, понеділок


Останній день року

1 січня, вівторок      


Перший день нового року

Всесвітній день миру

4 січня, п'ятниця   


Закінчується строк подання органам статистики:
Звіту з праці (ф. № 1-ПВ (місячна)) за грудень 2018 р.
Звіту з праці (ф. № 1-ПВ (квартальна)) за 2018 р

7 січня, понеділок 


Різдво Христове

8 січня, вівторок   


День метро
Анонс тижня
  
  Напередодні нового календарного року майже кожен роботодавець намагається порадувати своїх працівників та влаштувати для них корпоративне свято. Організувати його можна по-різному: зазвичай все залежить від фінансових можливостей підприємства. Про варіанти проведення новорічного корпоративу, його документальне оформлення, а також про те, як витрати відобразити в обліку та оподаткувати, читайте у статті  «Святкування на підприємстві Нового року», яку опубліковано в журналі
«Кадровик України», № 12/2018.


 
   У кінці року бухгалтери часто проводять самоперевірки і, трапляється, виявляють помилки, в т. ч. у нарахуванні доходів працівникам: як тим, що працюють, так і тим, які звільнилися. Крім того, на початку нового року виплачуються річні винагороди за попередні періоди. Тож у статті «Звітність з ЄСВ: донараховуємо виплати за минулі періоди», надрукованій у журналі
«Заработная плата», № 01/2019, йдеться про відображення таких виплат у звітності з ЄСВ


   Для прийняття працівника на роботу і правильного оформлення усіх документів досить часто буває замало знати лише загальний порядок укладення трудових договорів, адже досить часто під час цього процесу з’ясовується, що слід врахувати і деякі особливі умови — приміром, когось потрібно оформити не на постійну роботу, а на лише на певний період, хтось працюватиме протягом не усього робочого часу, а лише першу половину дня, хтось вже має одну роботу, а на вашому підприємстві працюватиме за сумісництвом. Звісно, усі такі умови мають обговорені між працівником і роботодавцем під час прийняття на роботу та прописані у відповідному наказі. Дізнатися, якими можуть бути такі умови та як їх правильно відобразити у відповідних кадрових документах, ви зможете зі статті «Особливі умови трудових договорів», опублікованої в газеті

   Алгоритм дій щодо відсторонення працівника від роботи — Держпраці

   Держпраці у Харківській області розповідає, що відсторонення від роботи — це тимчасове позбавлення працівника, який перебуває у трудових правовідносинах із підприємством, можливості реального здійснення ним права на працю (виконання своїх обов’язків).
   Усунення від роботи провадиться роботодавцем на підставі виявленого ним факту, через який роботодавець має право усунути або зобов’язаний усунути працівника від роботи. Відсторонення від роботи здійснює роботодавець шляхом видання наказу (видання усного розпорядження з наступним виданням наказу) та вжиття заходів щодо контролю за його виконанням.
   Відповідно до статті 46 КЗпП відсторонення працівників від роботи роботодавцем допускається, зокрема, в разі появи на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп’яніння.
 
Детальніше на vk24.ua



   Із 1 січня 2019 р. зарплата не може бути меншою за 4173 грн

   Із 1 січня 2019 р. заробітна плата не може нараховуватися основному працівнику в розмірі меншому за 4173 грн за відпрацьований повний місяць.
   ДФС у Хмельницькій області звертає увагу роботодавців на те, що Конституція України гарантує виплату заробітної плати найманим працівникам на рівні не менше законодавчо встановленого мінімуму.
   Розмір мінімальної заробітної плати визначено Законом «Про Державний бюджет на 2019 рік», який набере чинності 1 січня 2019 р.
   Так, мінімальна зарплата на 1 січня 2019 р. становитиме:
у місячному розмірі — 4173 грн;
у погодинному розмірі — 25,13 гривень.
   Отже, з 1 січня 2019 р. роботодавцем заробітна плата не може нараховуватися жодному найманому працівнику менше 4173 грн за відпрацьований повний місяць.
Детальніше на vk24.ua  

 
Задайте запитання по темі на електронну адресу
minzar@profpressa.com
Новини тижня

   Особливості обчислення страхового стажу
 
   Фонд соціального страхування України роз’яснив особливості обчислення страхового стажу для заповнення нової заяви-розрахунку, зокрема, з використанням довідки за формою додатка 9 «Дані про трудовий та страховий стаж».
   Повідомляється, що 01 жовтня 2018 року набув чинності Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджений постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 р. № 12 (далі — Порядок).
   Згідно з додатком до цього Порядку затверджена форма заяви-розрахунку, яку подає страхувальник для фінансування Фондом відповідного виду матеріального забезпечення.
   Так, найчастіше у страхувальників виникають запитання щодо заповнення колонок 21 та 22 додатка 1.1 – «Страховий стаж (у повних місяцях) загальний та за останні 12 місяців».
   Слід звернути увагу, якщо застрахована особа звертається вперше до страхувальника з листком непрацездатності і працює на цьому підприємстві менше 8 років, то для правильного обрахунку матеріального забезпечення слід зібрати відомості про її попередню трудову діяльність та інші періоди, що зараховуються до страхового стажу. Детально про періоди, які зараховуються, та чим керуватись кадровику при обчисленні страхового стажу, йдеться нижче.
   Якщо застрахованій особі регулярно призначається матеріальне забезпечення на одному й тому ж місці роботи, і відповідні відомості вже наявні у страхувальника, то не слід повторно отримувати їх з Пенсійного фонду України, і у разі необхідності лише додавати до страхового стажу місяці, які відпрацьовані і за них сплачено у повному обсязі єдиний соціальний внесок на цьому місці роботи.   
   Якщо ж застрахована особа працює у одного страхувальника більше 8 років, регулярно отримує заробітну плату, з якої сплачується ЄСВ в розмірі не менше мінімального, то додаткові відомості про страховий стаж збирати недоцільно.
   Наприклад, у застрахованої особи стався страховий випадок вперше
01.09.2018 р. Згідно з довідкою ОК-5 чи ОК-7, яку вона отримала у територіальному органі Пенсійного фонду України, її страховий стаж становить
94 місяці. Призначена допомога у розмірі 70 % середньої заробітної плати. Згодом, з 01.11.2018 р., у застрахованої особи знову настає тимчасова непрацездатність. Якщо за вересень та жовтень із нарахованої заробітної плати сплачено ЄСВ у розмірі не менше мінімального, то слід вважати, що її страховий стаж становить 96 місяців і допомога призначається у розмірі 100 % середньої заробітної плати. У такому випадку не слід повторно отримувати довідку у Пенсійному фонді України.
   Колонка 21 заповнюється з метою контролю відповідності нарахованого матеріального забезпечення по тимчасовій непрацездатності розміру допомоги, що визначається у відсотках в залежності від страхового стажу відповідно до статті 24 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 р. № 1105 (далі - Закон № 1105).
   Відомості, що використовуються для заповнення цієї колонки, передбачені Положенням про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 р. № 10-1
(у редакції постанови правління ПФУ від 27.03.2018 р. № 8-1):
• додаток 4 «Форма ОК-5»;
• додаток 5 «Форма ОК-7»;
• додаток 9 «Дані про трудовий та страховий стаж».
   Пунктом 9 Розділу V вказаного вище Положення страхувальникам надається інформація із Реєстру застрахованих осіб про застрахованих осіб, які перебувають у трудових відносинах з цими страхувальниками, за період перебування особи у трудових відносинах із страхувальником, а також відомості про страховий стаж цих застрахованих осіб, необхідні для призначення соціальних виплат.
   Слід зазначити, що з 01.01.2016 р. відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» для платників єдиного внеску запроваджено однакову ставку єдиного внеску в розмірі 22 %.
   У зв'язку із зазначеним, до частини четвертої ст.21 Закону № 1105 внесено зміни, відповідно до яких до страхового стажу за страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності прирівнюються всі періоди, протягом яких за особу сплачувався єдиний внесок, які також включаються до стажу для пенсійного страхування. Тому, починаючи з 01.01.2016 р., періоди, що зараховуються до страхового стажу за страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та за пенсійним страхуванням, є однаковими (зазначено в листі Мінсоцполітики від 27.04.2018 р. № 613/0/51-18/218 «Про розгляд звернення»).
   Враховуючи викладене, відомості з Додатка 9 «Дані про трудовий та страховий стаж» можна використовувати в повному обсязі для визначення страхового стажу з 01.01.2016 р. Період страхового стажу з 01.01.2011 р. по 01.01.2016 р. необхідно обчислювати з використанням довідок «Форма ОК-5» або «Форма ОК-7».
   Чим керуватись при визначенні страхового стажу за різні періоди?
   За період, починаючи з 01.01.2011 р. і до теперішнього часу, страховий стаж обчислюється за даними персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
   Так, періоди, коли особа підлягала страхуванню у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, і відповідно до даних зазначеного реєстру за неї були сплачені страхові внески, зараховуються до стажу таким чином:
   • місяці, в яких страхові внески до Фонду були сплачені із суми, що перевищує розмір мінімальної заробітної плати, визначений для цього місяця відповідно до законодавства, враховується, як один місяць (1,0);
   • за місяці, в яких страхові внески до Фонду були сплачені із суми меншої за розмір мінімальної заробітної плати, страховий стаж обчислюється за формулою, зазначеною вище, і до страхового стажу зараховується лише відповідна частина місяця (0,99 - 0,01). Після визначення частин місяців, що зараховуються до страхового стажу, вони сумуються.
   За період до 31.12.2010 р. страховий стаж обчислюється у відповідності до даних, зазначених у трудовій книжці, і зараховуються періоди перебування особи в трудових відносинах.
   За період з 19.10.1998 р. по 31.12.2010 р. визначення загального трудового стажу здійснюється відповідно до Правил обчислення загального трудового стажу для призначення працівникам допомоги по тимчасовій непрацездатності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.98 р. N 1658.
   За період до 19.10.1998 р. - відповідно до Правил обчислення безперервного трудового стажу робітників та службовців при призначенні допомоги по державному соціальному страхуванню, затверджених постановою Ради Міністрів СРСР від 13.04.73 р. N 252.
   Колонка 21 заповнюється у повних місяцях, без заокруглення.
   Крім того, якщо загальний страховий стаж застрахованої особи становить 8 повних років і більше, то до колонки 21 вноситься запис "96".
   Якщо загальний страховий стаж становить менше, наприклад, 3 роки 2 місяці та 15 днів, то вноситься запис «38».
   Колонка 22 заповнюється з метою контролю за виконанням норм пункту 29 Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 р. № 1266, а також частини четвертої статті 19 Закону № 1105.
 
   Визначення назви посади керівника
 
   У листі від 09.11.2017 р. № 1625/0/102-18/284 Мінсоцполітики розглядає питання щодо визначення назви посади керівника аудиторської фірми. Цей лист допоможе зорієнтуватися також у питанні визначення назви посади керівника й на інших підприємствах, яке зараз стало дуже актуальним. Його, нагадаємо, ми розглядали в журналі «Заробітна плата» № 9/2018, с. 11.



   Подання звітності про заборгованість перед ФСС
 
   Постановою від 12.12.2018 р. № 28 Фонд соціального страхування України зобов’язує страхувальників одноразово відзвітувати перед Фондом щодо наявності заборгованості зі сплати страхових коштів на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та/або на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності за 2018 р., а надалі звітувати щоквартально за новою формою.


    Посадові оклади в держорганах у 2019 році: Держбюджетом-2019 передбачено обмеження
 

   У 2019 році для визначення посадових окладів, зарплати, грошового забезпечення працівників державних органів як розрахункова величина має застосовуватись прожитковий мінімум для працездатних осіб, встановлений на 1 січня 2018 року (1762 грн).
   Цю норму все ж внесли в п. 8 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» від  23.11.2018 р.  № 2629-VIII.
   Разом з тим, передбачено: у порядку та розмірах, встановлених КМУ з урахуванням наявних фінансових ресурсів державного і місцевих бюджетів, застосовуватимуться: абз. 2 ч. 3 ст. 51 Закону України «Про державну службу» (мінімальний розмір посадового окладу не може бути менше двох прожиткових мінімумів для працездатних осіб, розмір якого встановлено на 1 січня календарного року); абз. 2-5 п.14 розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про державну службу" (перехідний період із розмірами мінімального посадового окладу).
   Відмітимо, що саме із 01.01.2019 набирають чинності норми, які визначають:
   1) мінімальний розмір посадового окладу групи 9 у державних органах, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст обласного значення, не може бути менше двох прожиткових мінімумів для працездатних осіб, розмір якого встановлено на 1 січня календарного року;
   2) фонд преміювання державного органу встановлюється у розмірі 20% загального фонду посадових окладів за рік та економії фонду оплати праці; 3) загальний розмір місячної або квартальної премії відповідно до особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу, які може отримати державний службовець за рік, не може перевищувати 30%  фонду його посадового окладу за рік. Якщо виходити із норми про визначення посадових окладів із прожиткового мінімуму на 01.01.2018 р., тоді мінімальний посадовий оклад держслужбовців має складати із 01.01.2019: 1762 грн х 2 = 3524 грн.
   Хоча якби не таке обмеження, то він мав би складати: 1921 грн х 2 = 3842 грн. Ось таке «покращення» маємо в Держбюджеті на 2019 рік. Як не дивно, але воно знайшло своє відображення в проекті постанови КМУ, яка визначатиме розміри заробітної плати працівників державних органів, судів, органів та установ системи правосуддя у 2019 році. Нею пропонується затвердити в нових редакціях схеми посадових окладів. Так от там найнижчий посадовий оклад спецаліста держоргану якраз і 3524 грн.
ЗАПИТАННЯ ТИЖНЯ
   
 
   Яка має бути форма графіка відпусток?
 
   Форма графіка відпусток законодавством не встановлена. Ні в КЗпП, ні в Законі про відпустки немає норми, що встановлює форму та строки її затвердження. Тому на кожному підприємстві графік відпусток складається в довільній формі, яку за потреби можна доповнювати необхідними відомостями.
   Відповідно до ст.79 КЗпП і ст.10 Закону про відпустки графік відпусток затверджуються керівником підприємства за погодженням із виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) чи представником трудового колективу. Під час складання графіка відпусток слід враховувати інтереси виробництва, особисті інтереси працівників і можливості для їхнього відпочинку. Оскільки ці засади прописуються правилами внутрішнього розпорядку, то розробляючи їх, керівник повинен враховувати Типові правила внутрішнього трудового розпорядку для робітників та службовців підприємств, установ, організацій, затверджених постановою Держкомпраці СРСР від 20.07.1984 р. № 213 (далі — Типові правила). Цей нормативний документ є чинним на території України, і застосовується в частині, яка не суперечить Конституції України та законам України, на підставі постанови ВРУ «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» від 12.09.1991 р. № 1545-XII.
   Відповідно до п.20 Типових правил графік відпусток складається на кожний календарний рік не пізніше 5 січня поточного року.
   З метою забезпечення умов ефективної роботи підприємства варто протягом місяця, що передує даті затвердження графіка, до структурних підрозділів підприємства направити листа щодо подання інформації до відділу кадрів про побажання використання щорічних відпусток працівників підприємства. Для узгодження черговості надання відпусток та урахування інтересів працівників, із графіком мають бути ознайомлені працівники під підпис. На майбутнє це буде беззаперечним доказом повідомлення працівника роботодавцем про початок його відпустки встановленої графіком відпустки не пізніше ніж за два тижні.
   Варто зауважити, що оплачувані додаткові соціальні відпустки працівникам, які мають дітей, учасникам бойових дій, інвалідам війни, статус яких визначений Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 22.10.1993 р № 3551-XII, до графіку відпусток не заносяться, оскільки право на їх використання працівники мають у будь-який зручний для них час.
 
   Працівник, у якого за графіком відпустка припадає на листопад 2018 р., не подає заяви про її надання й не збирається йти відпочивати, оскільки бажає перенести її на січень 2019 р. У той же час для підприємства вигідніше, щоб цей працівник пішов у відпустку за графіком. Як правильно повідомити його про початок відпустки?
 
   Обов’язок роботодавця письмово повідомити працівника про дату початку відпустки не пізніше як за два тижні до встановленого графіком терміну виходу у відпустку передбачено частиною п’ятою ст. 79 КЗпП та частиною 11 ст. 10 Закону про відпустки. При цьому жодних вказівок про те, як конкретно роботодавець повинен це реалізувати, законодавство не містить, тож будемо ґрунтуватися на загальних законодавчих нормах та практичному досвіді.
   Перше, на що важливо звернути увагу в разі направлення працівнику повідомлення про дату початку його відпустки, — це не помилитися із датою повідомлення, оскільки законодавчі норми вимагають повідомляти про початок щорічної відпустки щонайменше за два тижні до дати її початку.
   Згідно з частиною четвертою ст. 2411КЗпП строк, обчислюваний тижнями, закінчується у відповідний день тижня. Отже, знаючи конкретну дату, з якої починається щорічна відпустка працівника, можна без проблем розрахувати граничний строк повідомлення. Для цього потрібно встановити, на який за календарем день тижня припадає дата початку відпустки, і відрахувати від неї назад два тижні, а не рахувати 14 днів. Наприклад, якщо відпустка розпочинається у вівторок, то два тижні назад — також у вівторок.
   Друге питання — це форма повідомлення.Зважаючи на те, що затвердженої форми такого повідомлення немає (встановлено тільки, що вона має бути письмовою), підприємство може розробити її самостійно, але з урахуванням вимог до оформлення первинних документів. Зокрема, довільна форма повідомлення про дату початку щорічної відпустки має містити назву підприємства, дату та місце складання документа, його порядковий номер, підписи осіб, які його склали, засвідчені печаткою підприємства.
   Текст повідомлення може бути, наприклад,таким: «Шановний Іване Петровичу! Відповідно до графіка відпусток працівників ТОВ «Прогрес» на 2018 рік щорічну основну відпустку тривалістю 20 календарних днів за робочий рік з
20.10.2017 р. по 19.10.2018
 р. Вам буде надано з 26.11.2018 р.».
   Повідомлення доцільно складати у двох примірниках: один — для працівника, а другий — для підприємства, на якому працівника слід попросити поставити свій підпис і дату отримання, що в подальшому слугуватиме підставою під час вирішення можливих непорозумінь.
   Ще одним варіантом письмового повідомлення працівника про дату початку його щорічної відпустки є ознайомлення його з наказом про надання відпустки. Наказ (розпорядження) про надання відпустки складають за типовою формою № П-3, затвердженоюнаказом Держкомстату від 05.12.2008 р. № 489. У самому низу цієї форми після підписів керівників передбачений запис: «З наказом (розпорядженням) ознайомлений (підпис працівника)», що вказує на необхідність ознайомлення працівника з наказом про надання йому відпустки.
   І навіть якщо підприємство складатиме наказ за самостійно розробленою формою, оскільки зазначена має рекомендаційний характер, то до неї також потрібно внести цей запис, тому що надання відпустки безпосередньо стосується працівника. Так само як і повідомлення, наказ слід видати за два тижні до дати початку відпустки.
   Отже, повідомивши працівника про початок щорічної відпустки одним з розглянутих способів, підприємство виконає вимоги частини п’ятої ст. 79 КЗпП та частини 11 ст. 10 Закону про відпустки.


ПОРАДА ТИЖНЯ
 
   Направляючи працівника у відрядження в межах України враховуйте його строк


   Строк відрядження визначається роботодавцем, проте для підприємств, що фінансуються з бюджету, відповідно постанови КМУ «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів» від 02.02.2011 р. № 98 у межах України він не може перевищувати 30 календарних днів. Виняток з цього правила становлять лише випадки направлення працівників у відрядження для виконання монтажних, налагоджувальних, ремонтних і будівельних робіт — за таких обставин зазначені строки можуть бути недотримані, але в будь-якому разі строк відрядження не повинен перевищувати періоду будівництва об’єктів. Недержавним підприємствам строки відрядження доцільно закріпити в положенні про відрядження. Водночас чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо загального строку відрядження працівника протягом року.
   Нагадаємо, що наказом Міністерства фінансів України «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державної податкової адміністрації України від 28.07.1997 № 260» від 21.06.2011 р. № 738 було скасовано форму посвідчення про відрядження. Тому його оформлення не є обов’язковим. Посвідчення про відрядження з відмітками прибуття та вибуття з місця призначення було для найманого працівника підтвердженням його перебування в призначеному місці відрядження. Наразі достатнім є наявність наказу про відрядження, відповідно до якого визначається кількість днів, проведених у відрядженні, та розраховується сума добових (на підставі первинних документів).

   Щодо виконання нормативу робочих місць для інвалідів

   Статтею 19 Закону № 875-ХII встановлений норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів, який мають виконувати всі без винятку роботодавці України.
   Так, усі підприємства, установи, організації, в тому числі громадські організації інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, повинні працевлаштовувати до себе на роботу інвалідів у кількості, що становить 4% середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік. Для невеликих підприємств та організацій, в яких працює від 8 до 25 осіб, такий норматив встановлено в кількості одного робочого місця для інваліда. При розрахунках кількість робочих місць для інвалідів округлюється до цілого значення (частина друга ст.19 Закону № 875-ХII).
   Звертаємо увагу, що норматив вважається виконаним, якщо підприємство працевлаштувало інвалідів, по-перше, в необхідній кількості, та, по-друге, як основних працівників.
   Тобто, з метою виконання нормативу (звертаємо увагу, лише з цією метою) інваліда не можна приймати на роботу на умовах сумісництва або за договором цивільно- правового характеру. Разом з тим, якщо на підприємстві немає для інваліда підходящої роботи на цілий день, його можна працевлаштувати з трудовою книжкою, скажімо, на 0,5 або 0,25 ставки. Інваліди-надомники теж зараховуються до виконання нормативу, оскільки вони є штатними працівниками.
   Не має принципового значення, досяг інвалід пенсійного віку, чи ні, головне — щоб був працездатним. Також законодавством не встановлено залежність виконання нормативу від групи інвалідності працівника.
«РЕЦЕПТ» ТИЖНЯ
Зразок наказу про проведення новорічного корпоративу
як представницького (рекламного) заходу


ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОГРЕС»

НАКАЗ

07.12.2018 р.                                           м. Львів                         № 180-од

Про проведення рекламного заходу
та новорічного корпоративу

    З метою реклами нових видів продукції, укладення договорів з партнерами на наступний рік та розширення кола потенційних покупців

НАКАЗУЮ:

1. Влаштувати 27.12.2018 р. корпоративну новорічну вечірку для працівників підприємства та запросити на неї представників ТОВ «Колорит» (м. Чернівці), ТОВ «Едельвейс» (м.Тернопіль), заводу «Плутон» (м.Київ), ВАТ «Агромаш» (м.Рівне).
2. Призначити особою, відповідальною за організацію та проведення цього заходу, Петренка Петра Петровича, заступника директора з адміністративних питань. Покласти на Петренка П.П. такі обов’язки:
– скласти програму заходу;
– розіслати офіційні запрошення представникам ТОВ «Колорит» (м. Чернівці), ТОВ «Едельвейс» (м.Тернопіль), заводу «Плутон» (м.Київ), ВАТ «Агромаш» (м.Рівне);
– замовити залу в ресторані та скласти меню;
– укласти договір з ведучим заходу;
– скласти звіт про проведення заходу.
3. Визначити коло осіб, які братимуть участь у переговорах зі сторони нашого підприємства:
– Зеленський П.Б. — директор;
– Коломієць О.І. — заступник директора з комерційних питань;
– Павленко Г.М. — головний бухгалтер;
– Татарчук В. А. — начальник відділу збуту.
4. Павленко Ганні Михайлівні, головному бухгалтеру, на підставі затвердженої програми скласти кошторис витрат на проведення представницького (рекламного) заходу та новорічного корпоративу.
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор
ТОВ «Прогрес»                             Зеленський                       П.Б. Зеленський

З наказом ознайомлені:












 
Всі права захищенні © 2014

Ви отримали цей лист, оскільки підписалися на щотижневу електронну газету «Зарплата&Кадри».