Підсумований облік робочого часу: розрахунок годин неявок працівників

Станіслав Соломонов

З урахуванням затверджених методичних рекомендацій склалося так, що можливі згідно із законодавством неявки працівників (відпустки, тимчасова непрацездатність тощо) враховуються за днями, що припадають на цей період, за затвердженим на підприємстві графіком роботи за календарем 5- або 6-денного робочого тижня. При цьому за затвердженим графіком конкретного працівника час неявок не враховується. Це спотворює фактичні дані про робочий час, пов’язані з підрахунком надурочних годин і недопрацювань. У статті на конкретних прикладах розкрито причини некоректності розрахунків за неявками працівників та запропоновано можливий підхід до ухвалення прийнятних правомірних рішень

11
2018
Дивіться умови передплати.

       

© 2016 Заработная плата