Останнім часом поняття соціального пакету все частіше використовується для регулювання трудових відносин між працедавцем і працівником. Наразі під соціальним пакетом розуміють надання роботодавцем працівнику благ у вигляді пільг, компенсацій, привілеїв понад розмір його основної заробітної плати.
На практиці різні працедавці по-різному розуміють і формують соціальний пакет працівників. Тож у спецвипуску розглянуто, що саме може входити до соцпакету, у яких випадках пільги та компенсації є додатковим благом працівника та який порядок оподаткування застосовується у тому чи іншому випадку.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2. НАДАННЯ ПУТІВОК НА ЛІКУВАННЯ ТА ОЗДОРОВЛЕННЯ
3. МАТЕРІАЛЬНА ДОПОМОГА
4. НАВЧАННЯ ЗА РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА
5. ХАРЧУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ
6. НАДАННЯ ЖИТЛА АБО КОМПЕНСАЦІЇ ВИТРАТ НА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРАЦІВНИКАМ
7. ТРАНСПОРТНІ ВИТРАТИ
8. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ
9. ВИТРАТИ НА МОБІЛЬНИЙ ЗВ’ЯЗОК
10. НАДАННЯ ГРОШОВИХ ПОЗИК
11. СПОРТИВНИЙ ВІДПОЧИНОК
12. ЯК ОБЧИСЛЮВАТИ ТА СПЛАЧУВАТИ ПДФО З ДОДАТКОВИХ БЛАГ